نه نرو ...

دارم رالی-ایرانی رو نگاه میکنم ... سیروان داره با پیانو نه نرو رو میزنه و میخونه باهاش ... 

ملت باهاش اشکشون جاری میشه و من مث یه سنگ نگاه میکنم ... 

هی سعی میکنم برگردم به گذشته و بگردم دنبال آدمی که لایق این آهنگ باشه ... کسایی هستن که تو ذهنم اینو براشون میخونم و کسایی که واسه من بخونن ...

اما نه ! ... هیشکدوم لیاقت ندارن و ندارم ... 

هی میگردم و میگردم دنبال یه آدم خاص تو یه زندگیم ... 404 Not Found ! ...

اشکام جاری میشن ...

هی فک میکنم که واسه کی ؟! چرا ؟! ... جواب 404 Not Found !!!! ....



+ غم انگیزه نبودن کسی و خوشحال کننده است این نبودن ! از این بابت که خاص نیستن ! ...

نظرات 4 + ارسال نظر
میم مثل من سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 14:39 http://mona166.blogfa.com

بعضی وقتا نبودن بعضی ادما یه معجزه هس واست ...

نه همه آدما ! "بعضی" آدما فقط :) ....

Inblue دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 15:58 http://inblue.blogsky.com

دهن ِ بلاگ اسکای سرویس :|
4مین بار دارم کامنت میذارم ثبت نمیشه :|

اصلا یادم رفت چی میگفتم :|

هــاا میگفتم ... خوبه که کسی نیست شاید گاهی از نبودش دلت بگیره ولی یه عمر دهنت سرویس نمیشه ...

+ من با این آهنگ خاطره دارم ... برام میخوندش


اینبار ثبت نشه بلاگ ِتو تحریم میکنم

ای جاااااااااان :(
آره واقعا ! اما این فوراور الون بودنه هم اذیت میکنه ها :P

کیانا دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 11:31 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

میدونی من ب ی نتیجه مهم رسیدم.

بودن ی ادم خاص تو زندگی 1000 تا درده اما نبودنش 1 درد
پس همون بهتر ک نباشه

از تجربیات من استفاده کن بالاخره من چن تا پیرهن از تو بیشتر جر دادم دیگه

دیر گفتی ننه ! خاصم اومد دوباره ! :D

دختری از یک شهر دور... دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 09:20

تابحال فکر نکرده بودم این آهنگ گریه کردن داره! آخه ریتمش تنده آدم دلش میخواد حرکات موزون انجام بده!!
خیلی وقته که آدمها رو به زندگیم راه نمیدم دلم هم نمیخواد کسی بیاد و تمام رویاهام رو از کسی که توو ذهنم داره خراب کنه! هر نا کسی که نباید بیاد توو زندگی آدم باید لیاقت داشته باشه! کسی هم که قراره بره و پاشم پشت سرش بگم نه نرو تنهام نذار نیاد بهتره کلا!!!
+خوشحال باش بیشتر!!!

چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشم :D
نه تو رالی ایرانی میزنه و میخونه با یه ریتم خیلی آروم و غمناک ! ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.